F

otoClub De Wolden is een club van en voor enthousiaste amateurfotografen die meer uit hun hobby willen halen en elkaar hierin als fotograaf uitdagen. FotoClub De Wolden bestaat op dit moment uit 19 leden.

Als ontmoetings- en vergaderruimte maakt FotoClub De Wolden gebruik van t Neie Punt aan de Jan Wierengaweg 109 te Ruinen.

De clubleden komen in principe 2x per maand bijeen. Dit kunnen de eerste (1e) en derde (3e) dinsdagavond van de maand zijn maar ook op een zaterdag- of zondagochtend om gezamenlijk ergens te gaan fotograferen. De avond-bijeenkomsten starten om 19.30 uur en eindigen ca. 22.00 uur. De bijeenkomsten op een zaterdag- of zondagochtend variëren per activiteit.
De eerste dinsdagavond van de maand staat in het teken van de Techniek. Er wordt een bepaald facet uit de fotografie belicht. Ons streven is hierbij zoveel mogelijk de clubleden te betrekken.
De derde dinsdagavond van de maand is een Foto-bespreekavond. Ieder lid levert maximaal twee foto’s in (al dan niet verbonden aan een thema) welke positief kritisch beoordeeld worden aan de hand van de 4 pijlers. Ook hebben wij een besloten-Flickr-group om elkaars fotowerk digitaal te bespreken.

Daarnaast kunnen er spontane activiteiten in de loop van een seizoen ontstaan. Denk daarbij aan foto-excursies of het bezoek aan een expositie.

Het contributiejaar loopt van 1 januari t/m 31 december. De Fotoclub kent een zomerreces van juni t/m augustus. De contributie voor 2024 is vastgesteld op € 55,- per jaar.
Interesse? Neem contact op met ons secretariaat of kijk op onze contact-pagina.

AVG; Het Privacyreglement van FotoClub De Wolden vind je hier!