onze Club

Welkom bij FotoClub De Wolden, afgekort; FCDW

FotoClub De Wolden is een club van en voor enthousiaste amateurfotografen die meer uit hun hobby willen halen en als fotograaf willen groeien en bestaat op dit moment uit 19 leden. Om ieder clublid voldoende te betrekken bij de club en de juiste aandacht te geven heeft FotoClub De Wolden afgesproken met maximaal 25 leden te willen werken.

Twee keer per maand komen wij samen in; of ontmoetingscentrum ‘t Neie Punt aan de Jan Wierengaweg 109 (1e verdieping) te Ruinen of ergens tijdens een foto-activiteit.

Het contributiejaar loopt van 1 januari t/m 31 december. De Fotoclub kent een zomerreces van juni t/m augustus. De contributie voor 2024 ( volledig clubjaar ) is vastgesteld op € 55,- per jaar.

Ook FotoClub De Wolden handelt naar de Nederlandse privacy wetgeving. Lees daarom ons Privacyreglement aandachtig door!